top of page

ЗАСІДАННЯ КОМІТЕТУ З ПИТАНЬ ГУМАНІТАРНОЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ: ПРО ГОЛОВНЕ


Розглянули та підтримали пропозиції комітету до Держбюджету на 2022 рік у розрізі предметів відання Комітету.


«Ситуація із фінансуванням культури критична. У проєкті держбюджету на 2022 рік не враховані нагальні потреби цієї сфери. Чимало напрямків розвитку культури стартували у 2021 році, але є небезпека зупинки . Наприклад, фінансування проєктів ремонтно-реставраційних робіт пам'яток культурної спадщини, що перебувають у комунальній власності. Виготовлені ПКД, залучені значні кошти на це. А в проєкті бюджету бачимо лише 100 млн. Потрібно залучити усі ресурси, щоб реставрація пам‘яток проводилась вчасно і не розтягувалась у часі. На Волині таким об‘єктом комунальної власності є Олицький замок, на реставраційні роботи якого обласна рада вже виділила сотні тисяч гривень. Але потрібна й обов’язкова підтримка держави. І на цю пам’ятку, й на інші», - прокоментувала народна депутатка Ірина Констанкевич, членкиня групи «Партія «За майбутнє».


Ухвалили, збільшити фінансування на реставрацію, Інститут книги, кінематографію, туризм, бібліотеки, Нацраду і Суспільне.


ВІДХИЛИЛИ законопроєкт №6050, яким пропонується виключити посади «директора музею», «директора бібліотеки», «наукового працівника музею», «наукового працівника бібліотеки» з переліку основних посад науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти.


Народна депутатка Ірина Констанкевич, членкиня групи «Партія «За майбутнє» наголосила, що 2 вересня 2020 року Верховна Рада України підтримала законопроєкт №2588 щодо забезпечення діяльності музеїв закладів вищої освіти. Закон додає до переліку основних посад науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти посади «директор музею» та «науковий працівник музею». Тепер уряд пропонує повернути усе назад.


Ірина Мирославівна виступила із категоричною позицією НЕ підтримувати даний законопроєкт, який є шкідливим для вищої освіти, музеїв та бібліотек. АДЖЕ працівники музеїв та бібліотек займаються науковою та педагогічною роботою.

Comments


bottom of page