«НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»: ЯК ВТІЛЮЄТЬСЯ РЕФОРМА НА КАМІНЬ-КАШИРЩИНІ


Нова українська школа – як склалася сільських навчальних закладів Камінь-Каширщини після освітньої реформи під час робочого візиту до району оглядала народний депутат України Ірина Констанкевич.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ВЕРХОВНА РАДА ХОЧЕ КАРАТИ ШТРАФОМ НАСИЛЬСТВО У ШКОЛАХ

Учнів у початковій школі  села Фаринки у Камінь-Каширському районі завжди було трохи більше п’ятдесяти, наразі у філії опорного навчального закладу навчається 37 дітей, 10 з яких цього року пішло у перший клас за програмою «Нова українська школа».








«У всьому ми бачимо переваги Нової української школи: підходах, методах викладання, ігрові форми», - розповідає завідувачка Фаринківської філії опорного навчального закладу ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Пнівне Любов Багнюк.

У рамках нової реформи діти отримали парти, стільці, деяке шкільне приладдя, кілька настільних ігор і лише по шість цеглинок конструктора на дитину. Вчителька першого класу Тамара Семенюк каже, що задоволена змінами у шкільній програмі.

«Відразу було трохи важкувато в тому плані, що самій потрібно було перебудуватися. Дуже добре, що маємо змогу виконувати багато практичних робіт», - розповідає вчитель.

Наразі школі найбільше бракує комп’ютерної техніки, адже на 37 учнів є лише один ноутбук, жодної техніки від відділу освіти навчальний заклад не дочекався. Також не вистачає підручників, а багато необхідних речей купують батьки та вчителі за власні кошти.

Ситуація у Соснівській філії, де навчається понад 50 школярів трохи краща, там для дітей початкової школи побудували новенький корпус, проте оновити змогли лише три класи із чотирьох.





«З допомогою батьків зроблено абсолютно все, пофарбовано, поклеєно шпалери і такі ремонти доводиться робити кожного року», - розповідає вчитель 3-го класу Соснівської філії опорного навчального закладу ЗОШ І-ІІІ ступенів села Пнівне Наталія Куцик.

Народний депутат України Ірина Констанкевич, яка у рамках робочих візитів у своєму окрузі відвідує школи каже, що причиною всьому стала непідготовленість реформи і «Нова українська школа» лягає тягарем на плечі батьків.

«Ми продовжуємо вивчати як проваджується «Нова Українська школа». Вже розпочався навчальний процес , але бачимо, що не всі питання вирішені, бо десь немає дошок, букварів, а дітям вже потрібно вивчати літери. Тому це можливість оперативно реагувати на ситуацію і вирішувати ті питання, які мала б виконувати влада», - переконана Ірина Констанкевич.

Нардеп переконана, що саме благодійники у нашій країні виконують компенсаторну функцію, в той час, як забезпеченням комфортних умов до навчання дітей повинна займатися держава.

Вагомий внесок у розвиток у розвиток сільських  шкіл робить і фонд Ігоря Палиці «Тільки разом». Кожна подібна презентація спільного успішно реалізованого проекту – справжнє свято для села і тих, хто до нього долучився, бо це є свідченням небайдужості і щирої турботи за наше майбутнє – дітей. Ігор Палиця і Фонд «Тільки разом», засновником якого він є, передусім, підтримують ініціативи, орієнтовані на розвиток інтелектуальних, творчих і спортивних здібностей молодого покоління, яке будуватиме нашу державу далі. Саме їм прославляти Україну, робити її успішною, заможною європейською країною.

Читайте новини на нашій сторінці у Facebook

Отримувати щомісячні повідомлення

ФАКТИ

За результатами аналізу порталу «Слово і Діло» Ірина Констанкевич – серед числа найактивніших законотворців.

© 2020-2021 by IMK.