top of page

«ЧУМАЦЬКИЙ ШЛЯХ»: БЕЗ ДОРІГ, ЗАЛІЗНИЧНОГО СПОЛУЧЕННЯ, АЛЕ З ЧИНОВНИЦЬКИМИ ВІДПИСКАМИ


Протягом наступних 10 років «Укрзалізниця» має намір переорієнтуватися на денні поїзди і зробити їх співвідношення з нічними 50 на 50.

Про це заявив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов. 

«У нас є плани на наступні 10 років зробити акцент на денних поїздах. На швидкісні поїзди сьогодні у нас нарікань практично немає. Є певні прогалини в роботі, але ми їх оперативно позбуваємось. Тому є перспективи і плани, щоб у наступні 10 років наполовину перейти на денне швидкісне сполучення», - заявив Кравцов.

Та насправді все не зовсім так, як нам розповідають, бо такі «реформи» тягнуть за собою зростання вартості залізничних перевезень, закриття малокомплектних станцій, припинень окремих сполучень.

Нещодавно до народного депутата Ірини Констанкевич звернулася жителька міста Камінь-Каширський Олена Магричан з проханням посприяти у збереженні залізничного руху пасажирських вагонів з м. Камінь-Каширський до м. Ковель, який припинено.

Звичайно, можна говорити, мовляв, хто там ще їздить тим залізничним транспортом, адже маршруток вистачає, однак, беручи до уваги сьогоднішні ціни на ліки, комунальні послуги, продукти харчування у відповідності до рівня наших зарплат і пенсій, то обирати не доводиться.

З цього приводу, Ірина Констанкевич звернулася до міністра інфраструктури України Володимира Омеляна з проханням посприяти у збереженні вищезгаданого залізничного сполучення.

«Прошу Вас доручити відповідним структурним підрозділам розглянути звернення жителів Камінь-Каширського району, вивчити питання збереження залізничного руху пасажирських вагонів з м. Камінь-Каширський до м. Ковель та доцільність його припинення як малоінтенсивної лінії та провести зустріч і громадські слухання із зацікавленими особами щодо вирішення даної проблеми», - йдеться у депутатському зверненні.

Однак, як і очікувалося, у вищих чиновницьких кабінетах байдуже до того, як будуть добиратися люди із Ковеля до Камінь-Каширського, бо з Києва їм цього не видно. А звернення народного депутата можна перенаправити із одного чиновницького кабінету в інший, бо в них зачасту так буває, що «права рука» не знає, що робить «ліва».

Тож допоки люди чекають відповіді від «Укрзалізниці», змушені  витрачати свої «кровно зароблені» і тіснитися в маршрутках, а беручи до уваги жахливі дороги і рівень соціального забезпечення українців в найближчому майбутньому можна очікувати і «чумацького шляху».

Далі буде…

Читайте новини на нашій сторінці у Facebook

Comments


bottom of page