ІРИНА КОНСТАНКЕВИЧ ПРОСИТЬ У МІНІСТРА ЗВЕРНУТИ УВАГУ НА СІЛЬСЬКІ ШКОЛИ


"Застаріла, складна програма" і "відсутність матеріально-технічної бази" – слова, які зараз можна почути на адресу більшості українських шкіл.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»: ЯК ВТІЛЮЄТЬСЯ РЕФОРМА НА КАМІНЬ-КАШИРЩИНІ

Ще складнішою ситуація виявляється в районних та сільських школах, де до зазначеного додаються "брак кадрового забезпечення" та "малокомплектні класи".

Реформа освіти, тісно переплітаючись із територіально-адміністративною реформою та децентралізацією, покликана вирішити основну проблему – низьку якість освітніх послуг у сільській місцевості.

Сьогодні спостерігається суттєвий дисбаланс у якості середньої освіти в містах та селах.

«Опорні школи – одне з рішень, яке сьогодні пропонує МОН для подолання очевидного розриву між якістю освіти в селах та містах. Я вже неодноразово наголошувала, що одна з причин цього розриву – низька якість викладання у малокомплектних школах сільських територій», – зазначила міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.

Народний депутат Ірина Констанкевич під час робочих візитів в першу чергу заходить до сільської школи, тому про їх проблеми знає не з чуток. Зокрема, під час нещодавнього візиту до сіл Радошинка, Стобихівка, Карасин, Карпилівка Камінь-Каширського району до нардепа звернулися батьки, педагоги з питанням підвищення якості освіти. Варто зауважити, що 80 відсотків шкіл на 23 окрузі припадає саме на сільські школи.




З цього приводу Ірина Констанкевич направила відповідне депутатське звернення на адресу міністра освіти Лілії Гриневич, де просить звернути особливу увагу сільських шкіл та провести фінансування у межах передбачених бюджетом коштів, передбачених на проведення Інтернету, закупівлю дидактичних матеріалів, оснащення закладів загальної середньої освіти засобами навчання і обладнанням для кабінетів математично-природничих предметів, забезпечення санітарно-гігієнічних умов у приміщеннях закладів загальної середньої освіти.

Читайте новини на нашій сторінці у Facebook