![](https://static.wixstatic.com/media/67fc1d_dc2f373ced8c46b59723ac414c8ae00c~mv2.jpg/v1/fill/w_147,h_98,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/67fc1d_dc2f373ced8c46b59723ac414c8ae00c~mv2.jpg)
"Застаріла, складна програма" і "відсутність матеріально-технічної бази" – слова, які зараз можна почути на адресу більшості українських шкіл.
Ще складнішою ситуація виявляється в районних та сільських школах, де до зазначеного додаються "брак кадрового забезпечення" та "малокомплектні класи".
Реформа освіти, тісно переплітаючись із територіально-адміністративною реформою та децентралізацією, покликана вирішити основну проблему – низьку якість освітніх послуг у сільській місцевості.
Сьогодні спостерігається суттєвий дисбаланс у якості середньої освіти в містах та селах.
«Опорні школи – одне з рішень, яке сьогодні пропонує МОН для подолання очевидного розриву між якістю освіти в селах та містах. Я вже неодноразово наголошувала, що одна з причин цього розриву – низька якість викладання у малокомплектних школах сільських територій», – зазначила міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.
Народний депутат Ірина Констанкевич під час робочих візитів в першу чергу заходить до сільської школи, тому про їх проблеми знає не з чуток. Зокрема, під час нещодавнього візиту до сіл Радошинка, Стобихівка, Карасин, Карпилівка Камінь-Каширського району до нардепа звернулися батьки, педагоги з питанням підвищення якості освіти. Варто зауважити, що 80 відсотків шкіл на 23 окрузі припадає саме на сільські школи.
![](https://static.wixstatic.com/media/67fc1d_054031b6488045d6957fdf651ee4d957~mv2.jpg/v1/fill/w_144,h_204,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/67fc1d_054031b6488045d6957fdf651ee4d957~mv2.jpg)
![](https://static.wixstatic.com/media/67fc1d_c950cff6817b4d02ab1937554cb4cec3~mv2.jpg/v1/fill/w_144,h_204,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/67fc1d_c950cff6817b4d02ab1937554cb4cec3~mv2.jpg)
![](https://static.wixstatic.com/media/67fc1d_dcf890bd2b2c4b7187818024e00e0e83~mv2.jpg/v1/fill/w_144,h_204,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/67fc1d_dcf890bd2b2c4b7187818024e00e0e83~mv2.jpg)
З цього приводу Ірина Констанкевич направила відповідне депутатське звернення на адресу міністра освіти Лілії Гриневич, де просить звернути особливу увагу сільських шкіл та провести фінансування у межах передбачених бюджетом коштів, передбачених на проведення Інтернету, закупівлю дидактичних матеріалів, оснащення закладів загальної середньої освіти засобами навчання і обладнанням для кабінетів математично-природничих предметів, забезпечення санітарно-гігієнічних умов у приміщеннях закладів загальної середньої освіти.
Читайте новини на нашій сторінці у Facebook